All Categories
EN

Trasportu Strade Internaziunale

Home>U nostru Services>Trasportu Strade Internaziunale>Trasportu Strade Internaziunale

Trasportu Strade Internaziunale

ATTENZO QUOTAZIONE

Description

Sohologistics, always adhering to taking the management methods of “Innovating and Reforming,Diversity and Refinement, combined with precipitation years of rich experience in Chinese road transportation and third-party highway transportation experiences, keeping up with the development pace of the Silk Road and Eurasian continental bridge economic belt, actively responding to China "One Belt And One Road" initiative "western development" and ASEAN development strategic layout, positively adjust corporate strategy planning layout in 2010 and begin to provide a new series of international road transportation:

Da a China à l'Asia Centrale cinque paesi (Kazakhstan 、 Kirghizistan 、 Uzbekistan 、 Tadjikistan è Turkmenistan), in tuttu u cuntinente russu, in Mongolia etc.
 cargi fora di misura, carichi logisitici di prughjettu è cargu pesanti.

Cù anni di sforzi, SHL anu cumulatu sperienze ricche è custruisce una cooperazione estensiva di imprese.

SOHOLOGISTICS ROAD   FREIGNT SERVICE ROUTES ARE

Main   Pass in China

Destination   Countries

Pruvince

Cità ​​/ Cità

paese

Xinjiang

Horgos

Kazakhstan

Alataw   Pass

Kazakhstan

Laoyemiao

Mongolia

Hongshanzui

Mongolia

Dulata

Kazakhstan

Bakhty

Kazakhstan

Jeminay

Kazakhstan

Turugart

Kyrgyzstan

Erkeshtam

Kyrgyzstan

grinder

Tajikistan

Khunjerab

Pacchistanu

Inner   Mongolia Autonomous Region

Manzhouli

Russia

Erenhot

Mongolia

Guangxi

Pingxiang

Vietnam

Pingxiang

Campuccià

Yunnan

Hekou

Vietnam

Ruili

Myanmar

Barche

Laos

U Tibet

Gyirong

Nepal  

Zhangmu


In prima introduzione uni pochi cunniscenze di fondo di trasportu stradale internaziunale:

1.IRU hè l'urganizazione di u trasportu stradale in u mondu.

Conducenu suluzioni per aiutà u mondu à mova più bè, sustenendu u cummerciu, a crescita economica, l'impieghi, a sicurità, l'ambiente è e cumunità. U travagliu di l'IRU hè di più di 100 paesi. I nostri constituenti principali sò associazioni di trasportu naziunali è operatori di trasportu.

2.Comu circa a fattura di carica per u trasportu stradale internaziunale?

● U cartulare CMR emessu da unione internaziunale di trasportu stradale.

● A cunvenzione relative à un contrattu di trasportu internaziunale di Marchandises par Route (shorted as CMR) nota di partenza hè ricunnisciuta da a maiò parte di l'Asia Centrale, l'Europa, i paesi ASEAN è altri paesi CIS. Comprende principalmente informazioni di carichi, speditore, destinatariu, trasportatore chì uguali a lega di carica.

3.Chì hè u metudu di liberazione di u trasportu stradale internaziunale?

● Adotta u passaghju doganale TIR, eccu u Router internaziunale di u trasportu.

● TIR(Transport International Router)  is a globally applicable international customs transit and guarantee system.

● Sicondu e regule , permette à e spedizioni di merchenzie da un paese d'origine, attraversu i paesi di transitu, à un paese di destinazione in compartimenti di carichi sigillati chì sò cuntrullati da aduana à traversu un sistema multilaterale, mutuamente ricunnisciutu chì ùn hà micca ispezione, nè duveri diritti. , o senza depositu durante u transitu. Hè u modu u più faciule, sicuru, è più affidabile di spustà e merchenzie à traversu multiple frontiere internaziunali, risparmiendu di tempu è di soldi per l'operatori di trasportu è l'autorità doganali.

4.Quandu a Cina hà cuminciatu à implementà a cunvenzione TIR?

TIR hà più di 70 paesi cuntrattori intornu à u mondu, è in espansione rapida cù più di 20 altri paesi chì cercanu unisce chì sò e zoni impurtanti longu u cinturione ecunomicu di a strada di a seda. Ma a Cina ùn hà cumplettamente implementatu a cunvenzione finu à u 25 di ghjugnu di u 2019, chì a nova apertura di tutti i 1,200 passaggi di frontiera.Since a China hà prima implementatu formalmente a cunvenzione TIR in maghju 2018, u trasportu stradale transfruntierinu trà a Cina è i paesi longu a "One Belt And One. A strada "hà righjuntu una nova altezza, diventendu u quartu canale logisticu per cumpetenu cù e marine, aeree è ferrovia esistenti.

This will give new impetus to China's further opening-up, especially for its inland regions' deep integration into the "One Belt And One Road" connectivity and enhance on economic and trade exchanges with neighboring countries and countries along the belt and road.

Cuntatta ci