All Categories
EN

industria News

Home>News>industria News

In Dicembre 2020, l'amministrazione di u Statu di a Ferrovia China hà publicatu trè ordini di dispatch consecutivi da sospende.

Tempu: 2020-12-16 Visite: 65

U dipartimentu di spedizioni di carichi di l'Amministrazione Generale di e Ferrovie di a Cina hà publicatu l'ultimu avvisu: à causa di u seriu arretrate di e stazioni portuarie, da 18:00 pm u 13 di Dicembre à 18:00 pm u 16 di Dicembre, e merci esportate attraversu Manzhouli, Erlian è Alashankou à e stazioni di trenu in Cina seranu suspesi eccettu per i treni Cina-Europa.

 

In fattu, l'Amministrazione Generale di a Ferrovia China hà publicatu un avvisu per piantà di carica u 5, è l'avvisu addiziunale u 13 era u terzu avvisu consecutivu per smette di caricare stu mese, è finu à u mumentu a stazione hà cessatu di caricare per più di 10 ghjorni .


Cum'è l'invernu hè a stagione di punta per e spedizioni, u vulume di spedizioni di treni cresce è ghjunghje densamente in vari porti. In cunglisazione cù l'impattu meteorologicu recente (Dosterk staggale gale), manutenzione di e ferrovie (manutenzione di e ferrovie frontiere tedesche), u ribombu di l'epidemie COVID-19 in parechji paesi, prevenzione è cuntrollu di l'epidemie di e fruntiere portuali, è altri motivi, a capacità di sustituzione di a maiò parte di i porti hè in traccia di esse saturatu, è a circulazione di cuntenitori è piatti hè anormale. I ritardi di i treni da e per a Cina in Dicembre sò previsti per un pocu di tempu.